.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نشست فعالان اقتصادي مازندران با حضور جهرمی

مديرعامل بانك صادرات ايران گفت: استان‌هاي شمالي با سرمايه‌گذاري اوليه 100 ميليارد توماني مي‌توانند بانك صادرات مستقل با مركزيت مازندران تاسيس كنند.

به فارس محمد جهرمي عصر امروز در جمع فعالان اقتصادي مازندران اظهار داشت: بانك صادرات آمادگي دارد اين بانك را به خود مازندراني‌ها واگذار كند.
وي افزود: يك بانك مستقل كه مي‌خواهد در سطح ملي كار كند بايد منابع كل كشور را هدف‌گيري كند.
وي نياز به اعتباري ساخت راه ساحلي از شرق تا غرب مازندران را 5/1 تا 2 ميليارد دلار اعلام كرد و افزود: بانك مستقل در مازندران با تصميم شوراي پول اعتبار با 100 ميليارد تومان مي‌تواند تاسيس شود.
جهرمي با تاكيد بر اينكه بانك‌هاي محلي بايد به بانك‌‌هاي ملي تبديل شود، تصريح كرد: آمادگي داريم با راه‌اندازي بانك صادرات مستقل در مازندران بانك خزر را احيا كنيم.
وي سرمايه حال حاضر بانك صادرات كشور را 1700 ميليارد تومان اعلام كرد و خاطرنشان كرد: بعضي از واحدها سرمايه در گردش نياز ندارد چون كالاها به علت ركود اقتصادي مصرف آن كم شده است.
وي راه‌حل برون رفت از اين مشكل را حمايت از مصرف‌كننده دانست و يادآور شد: راه كمك به واحدهاي توليدي مشكل‌دار ارائه تسهيلات به مصرف‌كننده است.
وي از پرداخت 3400 ميليارد تومان سود سپرده سرمايه‌گذاران با نرخ 16 درصد خبر داد و از حمايت انبوه‌سازان در بخش مسكن خبر داده است.
وي اضافه كرد: مسكن هرچقدر ركود پيدا كند بخش‌هاي زيادي از كشور دچار ركود مي‌شود.
وي نياز سرمايه‌گذاري ميان دستي در كشور را 600 ميليارد تومان در سال‌هاي گذشته برشمرد و اظهار داشت: اين ميزان در حال حاضر به 400 ميليارد تومان رسيده است.
جهرمي يادآور شد: به دليل ارزاني فولاد، زمين و سيمان در حال حاضر بهترين زمان براي سرمايه‌گذاري در بخش مسكن را در اختيار داريم.
وي ميزان سرمايه‌گذاري مسكن در سال 86 را 38 هزار ميليارد تومان اعلام كرد و افزود: 12 هزار ميليارد تومان اين مبلغ را بانك‌ها پرداخت كرده‌اند.
وي بيان داشت: دو سوم سرمايه‌گذاري بخش مسكن كشور با مشاركت مردمي است كه اين بخش بايد فعال شود.
جهرمي گفت: 30 درصد از خانه‌هاي ساخته شده سال‌هاي گذشته نياز به بازسازي دارد.
وي با اشاره به اينكه 70 درصد خانه‌هاي روستايي كشور نياز به نوسازي دارند، يادآور شد: ركود در بخش مسكن فايده‌اي ندارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.